Friday 18 February 2011

Harini dalam sejarah!!

Yeaayyyyy!!!!harini tercipta la rek0d baru dlm idup ku!!!ak da ade bl0g weh..ak p0n cam k0rang jugak!!Im bl0gger beb!!pergghhhh sumpah aku bangga gn diri aku sendiri.even xlaju cm k0rang kan yang da lame berkecimpung dlm dunia bl0g ni kn.janji sekarang niesa p0n ade!!hehe
Haa ni tengs bebanyak kt sifu ku!!memperkenalkan Akulatatin the superb sifu!!hehehe.tenkiyu ye tunjuk ajr ku sifu!!
janji pasni ari2 aku dok ngadap bl0g aku ni n akan mengapdet selalu sbb kt opis FB da kne bl0k.s0 ak da xtau nk car0t ape kt opis smpai nk tunggu mesin punch tu nyanyi kul 5.syukur bl0g b0le!!heee..
tibe2 aku rase cam ape je lak bile tgk ape yg aku d0k karot2 ni.hhaha.eksited beb tu jd camni..maapkan saye tuan tanah kal0 rase saye cm hampeh ye.saye budak baru blaja!!arghhh..k0 dlu p0n cam aku jgk kn kn kn..so kite same dengan jela ye.berila kate2 semangat kt aku tau!!raih simpati lak.da cam tesingkir gelanggang raje lawak je.hehe.
oke see u nxt entry..cepuk lu satu kali!!

6 comments:

tat!n said...

wahh,siap bgtaw i sifu lagi.wakakakka.tatau ke blog aku pn huru hara tak menarik kosong.hahaha..pape pn,welkem to blogger's world!! :)

psst,fb da kne block bru thegeh nk wt blog kn.. :p

Niesa Hamdan said...

harus ar published kn sifu ku!!i tau apprcte org la.heheh

syhh mmg p0n.da kne blck br hegeh2!haha

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM said...

ahahah...tatin jadi sifu...

Unknown said...

nice sayang...jangan upe datang blog i juga ye

www.pupel.blogspot.com

Hustler said...

Niesa pon ade!!! gagagaga (^_^)
welkam... kiter belajo sensame eh?? (^_^)

~wardizawani~ said...

aku pun da ade blok gak..so nisa pun haruss follow gak yer.. (^_^)