Tuesday 14 June 2011

Mintak Idea!!!

Assalam..hye kwn..
pas da jd tunangan org, so kite p0n mule la sl0w2 memikirkan tok majlis perkahwinan plak. rase dalam pale otak ni mcm2 bende da tepikir.tp tak tau nk start dr mane.ari2 d0k bincang2 dgn mak.nk beli itu,nk beli ini. bkn tak sabar.tp kite tak nk rushing2.nk plan awl2.smlm borak2 gn mak smbil pekene k0pi tenom gn goreng pisang mmg lyn.mak ckp mak da lantik al0ng kecik@c0usin kite as my wedding planner.perghh mak kite lg express. tema kaler p0n da decide.tukang gubah antaran p0n da.mak ckp kalo duit da ade,mak nk cpt kn.haihhh..mak kite lak semangat lebih.happy tgk mak cmtu.

cume kite nk mntk idea my dearest fren t0k door gift la.skng tgk mcm2 org bg t0k door gift kn.blh tak korang tlg bg idea ape door gift yg latest n sesuai t0k semua org.nk bg sume org happy. tlg la bg link ek. tp korang jgn ar bg bende yg mhl2 sgt.tak mampu den.nk yg c0mel as a price la eh.al maklumla.kite ni gred 27 je.bkn jusa.hehehe..n brp byk yg shld i order t0k d0or gift.tak mo la bazir2 ni.membazir alaman syaiton kn.tp kalo ade kawan2 yg baik hati nk sp0nsor do0r gift lg i syg u.hehhehehe...

kite ade la jln2 gn sang nunang gi ekspo wedding, skng ni kite tgk org yg jual2 tu sgt bijak kn, sume die nk wat pakej.d0or gift plus banner. ermm perlu ke banner tu ek??ikutkn napsu 9,mmg nk la kn.glamer skit.hehe.tp tah ar.kne pikir byk bnde lg. kwn2 tlg ek bg idea t0k door gift.please.tengs yg.lots of luv!!

next year ke??ermmm neves la nk tuka status.haihhh


3 comments:

Miss Tasantek said...

haha..nisa..selamat memeningkan kepala ye. selamat mengabiskan duit.
ok lah sebagai orang yg dah jalan dlu ni ehem. dah kawin dulu maksud aku, aku cadangkan lah doorgift biala yang berpatutan. maksud aku, kalau kau nak bagi biar lah yang mampu. bajet lah dalam satu beg tu nak bape jenis makanan dan mungkin sejenis benda yang boleh wat kenangan such as mug ke watsoever.
trend org skang bagi biskut tiger or oreo yang pendek tu dengan sebiji mug. ni yang aku dapat baru2 ni la kan. dan dibungkus dalam beg yang super duper comel. kalu boleh jangan bagi baulu yang org selalu bagi tu. aku dlu sampai berkulat2 baulu tu tak abis. then org kalau dpt pon bukan nak makna sangat..ini pandangan aku secara peribadi :) janganlah tension sampai hentak2 kaki sambil cakap APE PON TAK BOLEH sebab terlalu tension fikir sal ni ...hehehe...

wanie heLas said...

bile ko nk kawen niesa?? tahun depan tu bile..ce bagi aku klu ckt..nnt tersame tarikh ker..ne tau..hahaaaa nk bagi idea pun tak boleh, aku sendiri taknak pk...pyah!!!!

tat!n said...

panjang kak tasa kau mengomen,hehee.byk pengalaman tu.. :)
yey!tahun dpn nisa nk tawen.weee~
nisa,aku cadangkan ko bg 1 bende je,bnd yg bmakne n cute ok.hehe.contoh takde,hahaha.
tp tuk kwn2 terhebat cm aku ni,kne la bagi extra doorgift kn.ngeeee. ^_^